Verkko-oston tuki

Täyttämällä alla olevan lomakkeen voit ottaa yhteyttä lipunmyyntimme tekniseen tukeen, mikäli sinulla on ollut ongelmia lippujen oston kanssa. Huomioithan, että ostetuilla lipuilla ei ole palautusoikeutta eikä käyttämättömiä lippuja hyvitetä. Väärään näytökseen ostetun lipun voi vaihtaa ennen lippuun merkittyä näytöstä toiseen saman näytelmän/tapahtuman esityspäivään.
Alle 24 tuntia ennen tapahtuva lipun vaihtopyyntö on tehtävä soittamalla puhelinpalveluumme 044-517 4950 Avoinna näytöskaudella ma-su klo 9-19 (ei tekstiviestejä!).

Ilmoitathan lomakkeella kaikki käytettävissä olevat pyydetyt tiedot!

Varausnumero löytyy mm. kuitista päivämäärän alta. Tilaustunnus on sama ja löytyy maksuvälittäjän lähettämästä maksuvahvistuksesta
Tämä kenttä on pakollinen jos et saanut lippuja sähköpostilla. Jos syötit kuittinumeron edelliseen kenttään, niin maksutunnusta ei tarvita
Tämä kenttä on pakollinen, jos et saanut oston jälkeen yhtään sähköpostia, mutta tapahtuma on veloitettu tililtäsi.